Skip to main content

מג'נטו היא מערכת המסחר האלקטרוני המובילה בעולם, מבוססת קוד פתוח וקהילת פיתוח עשירה מאחוריה. היא מאפשרת הקמת אתרי מסחר וחנויות מקוונות מקטנות ועד גדולות בגמישות והתאמה מלאה לעסק. שפה, מטבע ועיצוב מותאמים אישית או בעזרת תבניות, יחד עם עולם תוספים עשיר, מג'נטו מעניקה את הפתרון האולטימטיבי למסחר אלקטרוני. עכשיו לאחר שהושקה מג'נטו 2 אנחנו רוצים לשתף אתכם בלמה כדאי לך לעשות בה שימוש.

למג'נטו 2 תכלית אחת ברורה, היא תאפשר לך למכור יותר.

מג'נטו 1 הנה ללא ספק אבן דרך משמעותית במסחר המקוון, היא מאפשרת לבנות את חווית הקניה המושלמת ללקוח. מג'נטו 2 שם בשביל לעשות את זה טוב יותר. להגשים עבורך את המסחר, איסוף מידע, עיבוד הפרטים, ניהול ההזמנות שלך והמלאי בשילוב מנצח להעצמת החנות והמותג שלך.

נכון, מג'נטו 2 אינה מאפשרת עדכון ישירות ממג'נטו 1 מה שדורש בנייה ופיתוח מחדש, כך גם לתוספים הישנים למערכת.  אבל, שיפור הביצועים ביחס לגרסה הקודמת מהותי. המבנה, הקוד וזכרון המטמון המשופרים מבטיחים יחסי המרה גבוהים. הארכיטקטורה הגמישה שלה, מאפשרת יעילות ומהירות, אין צורך להמתין לטעינת כל העמוד על מנת להנות מהתכן המרכזי, התאמה אישית מיטבית ויצירת חווית לקוח מדויקת שתלווה אותו לרכישה קלה ומהנה.  

מג'נטו 2 מציעה פאנל ניהול חדש וידידותי למשתמש, קל עכשיו יותר לנהל את החנות שלך ולמקסם את המכירות באמצעות מרכז השליטה שיסייע לך לעקוב ולקבל את כל המידע על המתרחש בחנות, סך כל המכירות, הזמנה ממוצעת, חיפושים אחרונים, משלוחים והכנסות..

מג'נטו 2 מציעה לך כלי ליצירת מוצרים חדשים בקלות רבה יותר, צירוף וידאו בנוסף לתמונות כעת פשוט וקל ומאפשר לך לחשוף את המוצרים בצורה מרשימה ושלמה, יבוא נתוני המוצרים משופר ומהיר, שיווק וקידום מכירות וכל הדרוש לשמירה על נאמנות הלקוחות הקיימים מקבל מקום מתאים ותומך בלוח הניהול החדש.

ללקוח קל יותר כעת להגיע לחנות שלך דרך שולחן העבודה או המכשיר הנייד, מה שמעניק דרוג גבוה יותר בגוגל עבור חנויות ניידות ידידותיות ובעיקר להתמצא בחנות, ההרשמה והזיהוי פשוטים יותר ומאפשרים גם יצירת חשבון בתוך דף החשבון הסופי, כשרשימת הקניות מכילה את המוצרים גם בתמונות וללקוח יכולת לסדר את הרשימה כך שהמידע מאורגן בנוחות להשלמת עסקה מהירה. החיוב הינו הוא פשוט ותומך בקשרי צד שלישי מאובטחים ומשופרים לסליקת התשלום בדרך הנוחה ביותר.

חסכון זמן, משאבים ועלויות תפעול עבורך הם לא דבר של מה בכך, מג'נטו 2 בזכות השיפורים המהותיים שעברה תורמת לכך שגם הארגון שלך, קטן כגדול מרוויח. הן מחסכון בעלויות והן ממכירות משופרות.

מג'נטו 1 יתמך על ידי חברת מג'נטו עד נובמבר 2018, התמיכה כוללת עדכוני אבטחה ותיקונים, אולם המשאבים של חברת מג'נטו והקהילה מופנים כולם לעבר מג'נטו 2 וצמיחתה.

כך שאם אתם עדיין מתלבטים עם איזו מערכת לצמוח אנחנו כאן בשבילכם נשמח להמליץ ולייעץ לכם על המערכת המתאימה לכם וכיצד ניתן לבסס עליה את החנות שלכם בקלות במהירות ופשוט למכור יותר.