Skip to main content

צ׳ק אאוט

By 8 בנובמבר 2016ספטמבר 23rd, 2017UI/UX

אז למה הקונים לא משלימים את הרכישה?

השקעתם בחנות מבריקה ומנצנצת, דף הפייסבוק והקמפיינים עובדים, הפריטים מרהיבים והקונים??? הם נכנסים עושים סיבוב, אומרים "אני רק מסתכלת" ובדקה ה-90 נוטשים…

מה עושים?

המבקר שלנו צריך להתאהב במוצר, חווית הקניה שלו היא רגשית אבל כשהוא בא להשלים את הרכישה הוא עומד לעבור מסע יסורים קטן – הרשמה. ומי זוכר לאן נרשם ואם איזה מייל, והססמא.. ולקוח חדש נדרש לפנות עבורי זמן לא נעים של מילוי הטפסים, לא כיף.

אנחנו יכולים להקל עליו את התהליך ולמנוע ממנו לעמוד בצומת הזו שמרחפת מעל כל השלמת התהליך "האם הטרחה שווה את הקניה?"

בזכות הגמישות של מערכת מבוססת מג'נטו נוכל להציע תרחישים שונים ללקוחות שונים וכל זה באותה חנות ובאותו זמן, נוכל לבחון את הצרכים ולתפור את הפתרון הנכון ללקוח שלנו.

שמירה על חווית הקניה גם בשלב "התשלום" היא מהותית, עיצוב שאינו מאיים ושומר על השפה הגרפית מהאתר יעזור לנו למזער את הנתק. הקפדה על חיווי בשלב התהליך, הצרכן רוצה לדעת מראש כמה שלבים נדרשים ממנו והיכן הוא עומד בדרך לקריעת החבילה וריח הדואר.

נוכל למשל לשנות את השלבים ולבקש ממנו את פרטי המשלוח בטרם יזין את פרטי התשלום, בדיקות מעלות ששינוי קטן כזה יכול להקפיץ את מס' משלימי הרכישה.

אל לנו לשכוח כי חשוב לתת ללקוח הרגשה של התחשבות, בצרכיו שקודמים לכל, כך למשל מידע גלוי וברור לגבי תנאי המשלוח וזמן אספקת המוצרים טרם נתבקשנו למסור פרטים רבים.

שיעור נטישה גבוה הוא מתסכל, אנחנו מזמינים אותך לבדוק איתנו, מה מתאים לך, איך אפשר להתאים ולמקסם את הקיים, או ליעץ בנוגע למערכת חדשה.

Leave a Reply