Skip to main content

אינסטגרם

By 22 בינואר 2017ספטמבר 23rd, 2017רשתות חברתיות

אינסטוש כמו שימוש ברשתות חברתיות אחרות יכול להוות כלי סופר יעיל לספק הוכחה חברתית. הוכחה חברתית היא למעשה השפעה חברתית, הדרך בה מקבל הקונה אישור לקניה שלו, אישור כי היא מתאימה לו ולאלה להם הוא רוצה להדמות או מעריך את חוות דעתם. אנחנו כמובן יודעים לספק את זה בלא מעט כלים, כפתורי השיתוף, כמה הורידו או רכשו וכד'.. מייצרים לנו בטחון ברכישה, אבל אינסטגרם יודע לעשות יותר מזה..

מעבר לאפשרות למנף קמפיין אטרקטיבי על מנת להשיג תוכן גולשים והערך מהפעילות השיווקית ברשת, ברמת התוצאה כשנקבל תמונות אינסטגרם אותנטיות נרוויח הרבה. קישור התמונות לדף המוצר יספק אנשים רגילים המצולמים בתמונת אווירה פרטית, נותנים לנו פתח לחייהם האישיים, לסיפור של הרגע היפה והחיוך הממיס של הילד מאפשר למוצר לגלוש בטבעיות לחיינו, עם יכולת מופחתת ליצירת התנגדות. הקהל של היום יודע להבדיל בין פרסום להמלצה אמיתית, שילוב מדויק בתוך חווית הקניה שלו יכול לבצע את ההבדל בין מכירה לנטישה.

לא נתאפק ונזכיר כי במג'נטו האפשרות לעשות שימוש בזרם התמונות מהאינסטגרם הישר לתוך החנות שלכם, נשמח לבדוק יחד אתכם מהי החליפה הנכונה, מי הם צרכני הקצה ומהו השילוב המתאים עבורכם.

Leave a Reply