Personalization
טרנד חם בעולם ה – eCommerce
אחת הדרכים לשמור על קשר אישי עם הלקוחות מעבר למסך היא יצרת התאמה אישית עבורם. בין אם מדובר בהתאמת מוצר או בהתאמת תכנים, אלו הדרכים היחודיות לייצר אצל הלקוח תחושת יחודיות ונאמנות למותג, כמו גם לאפשר לו למצות את המקסימום בשיטוט באתר.
הצגת תוכן אישי ללקוח
nosto
מאפשר להציג ללקוח מוצרים ותכנים מותאמים אישית בזמן אמת, לפי ניתוח התנהגות שלו באתר.
http://www.nosto.com/
יצרת מוצר ייחודי ללקוח
מותגי הספורט, נייק, ריבוק וניו באלנס מאפשרים ללקוח ליצור דגם אינדיבידואלי ושונה מהמקור.
http://www.nike.com/us/en_us/c/nikeid
מותג התיקים Kate Spade
מאפשר להוסיף על התיק באדג׳ים ואותיות שהן יחודיות ללקוח. החוויה המתקבלת באתר היא חוויה מהנה ומאוד אישית
https://www.youtube.com/watch?v=KZew4AKPIAM
מותג התיקים החדש Pop & Suki
מאפשר להוסיף תוספות לתיקים, וטקסטים אישיים לכל תיק
https://popandsuki.com/
שאלונים
באמצעות יצרת שאלונים מגוונים, מאפשר ללקוח להגיע למוצר המתאים לו ביותר ולחוש את החיבור למותג ולמוצר הנבחר, האישי.
מותג המשקפיים ditto עושה זאת בצורה הומורסטית ואסטתית
https://www.ditto.com/quiz?from=your-look